Cota de piață a mărcii Dacia în Marea Britanie a crescut în primele șase luni la 1,01%, de la 0,6% în intervalul similar al anului trecut.
În luna iunie, vânzările Dacia au înregistrat un avans de 5,58%, la 1.931 de autoturisme, conferind mărcii o cotă de piață de 0,85%, similară cu cea din iunie 2013.
La nivelul pieței, înmatriculările au crescut în iunie cu 6,2%, la 228.291 de autoturisme.
Mărcile cu cel mai mare succes în primul semestru au fost Ford, cu 173.554 de autoturisme, Vauxhall, cu 141.609 unități, Volkswagen, cu 110.666 unități și Audi, cu 83.761 unități.
Vânzările mărcii Renault în Marea Britanie au crescut cu 60% în primele șase luni, la 32.064 autoturisme, iar cota de piață s-a majorat de la 1,7% la 2,5%.
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franța au crescut cu 30,4% în primele șase luni ale anului, la 58.582 unități, înregistrând cel mai puternic avans dintre mărcile cu vânzări semnificative, în timp ce piața a urcat cu 2,9%, la 958.776 de mașini.
În Germania, înmatriculările au avansat în prima jumătate a anului cu 9,5%, la 25.706 unități, ritmul de creștere fiind de patru ori mai rapid decât cel al pieței, de 2,4%, la 1,54 milioane de mașini. Germania este a doua piață ca mărime pentru Dacia, după Franța.